Новини
Boeing винайшов новий матеріал із нікелю

Американська корпорація Boeing створила новий матеріал із нікелю . Винахід отримав назву Microlattice. Особливість новинки - матеріал порожнистий на 99,99%. Структура Microlattice подібна до структури кісток. Зовнішня оболонка має достатню твердість, усередині ж кістки порожнисті. Новий матеріал представляє систему пов'язаних порожнистих трубок. Стінка однієї трубки тонша за волосся людини в 1000 разів. Над створенням матеріалу з корпорацією працює HRL Laboratories. Софія Янг, представник HRL Laboratories, розглянув можливості використання Microlattice. Одним із секторів застосування є аерокосмічна промисловість.
Нікелевий метал має високу міцність і легкість. Літак, створений з такого металу, здатний краще заощаджувати паливо. Не йдеться про фюзеляж, повністю виготовлений таким способом. Але можна виготовити з нього рами сидінь, підлоги та інші елементи.
Це гарне рішення для поставленої Boeing завдання щодо зниження обсягів титану . Фахівці концерну давно шукали заміну металу, який застосовується для будівництва Dreamliner. Торішнього серпня проводилися дослідження альтернативних матеріалів. Варіантів знайшлося не надто багато. Йшлося про алюміній або вуглецеві волокна. Мінус даних матеріалів – обмеження при використанні. Алюміній виграє у титану у плані вартості . Натомість програє при порівнянні міцності. До того ж при зіткненні з вуглецевим волокном він піддається корозії. Зазвичай ці матеріали не застосовуються у зв'язці.
Було проведено низку випробувань. При конструюванні віконної рами Dreamliner у кабіні пілотів титан замінили алюмінієм . Деякі двері виготовили із композитних матеріалів. В результаті було зроблено висновок щодо можливості заміни. Якщо конструкції не потрібна висока міцність та жорсткість, алюміній можна використовувати. Цікаво, чи підійде для цих цілей Microlattice?
В іншому Boeing традиційно використовує титан . У серпні американська корпорація уклала чергову угоду з російською Авісмою. Обговорювалися постачання титанових штампувань. Сфера застосування – композитне крило літака 777Х. Виробництво моделі заплановано на 2017 рік. У новій моделі передбачено новий двигун, нове композитне крило. Плюс, задіяні технології, що використовуються для 787 Dreamliner. Перше постачання буде здійснено в 2020 році.
Наш консультант заощадить ваш час!

Олександр
відділ продажу
+38 (063) 073-44-92