Новини
Електроцинк закінчив плановий ремонт

Підприємство Електроцинк входить до металургійного комплексу УГМК. У вельццеху підприємства було закінчено плановий ремонт вельцпечі №5. Експлуатація обладнання вже розпочалася. Основне його призначення — переробка вторинних матеріалів, що містять цинк . Вельццех включений у ланцюг основних виробничих цехів електроцинку. Саме тут відбувається вилучення цинку , що залишається після вилуговування в цинковому кеку. Виробничий процес здійснюється за допомогою п'яти вельцпечів. У сукупності їхня добова продуктивність становить близько 420 тонн продукції. Кожна піч включає корпус, механізм обертання, товарний клінкер та допоміжні механізми. У печах отримують окис цинку , виробляючи сублімацію металу з виробничих відходів.
За словами керівника цеху, Тамерлана Ачеєва ремонти вельцпечів є плановими. Вони виробляються кожні шість місяців. Така частота пов'язана із необхідністю заміни цегли. Камені, розташовані між завантажувальним бункером і серединою печі, піддаються впливу підвищених температур. Запланований ремонт печі №5 було розпочато наприкінці квітня. Початковим етапом став демонтаж зношеного футерування. Для нового оздоблення підприємство придбало 140 тонн цегли жаростійкої та вогнетривкої. Після вибивання зношеної кладки за активної участі печових та зварювальників почалися підготовчі роботи. Робота зварювальників полягала у виготовленні металевих кріплень. Це попередній етап підготовки опалубки під нове футерування. Наступний крок – приварювання кріплень до корпусу вельцпечі.
Виготовлення опалубки крок необхідний. Саме вона є потужним фіксатором кладки. Сама піч під час проведення процесів футеровки «прокручується». Він надійності та якості кріплення практично залежить весь ремонт. Кріпильні деталі включають комплект гайок та шпильок, заздалегідь підготовлені ремонтно-механічним цехом електроцинку. Опалубку було підготовлено за кілька днів. Паралельно в печі, що ремонтується, проводилася заміна жолоба змиву клінкеру. Також було поміняно підбандажні пластини. Було зроблено частковий ремонт газоходів, завантажувального кільця.
Кладка футерування стала найбільш тривалим і складним етапом. Процес тривав упродовж десяти днів. Закінчення футеровки припало на 12 травня, потім було зроблено просушування печі і поступове її розігрів. Потім на холостому ході відпрацювали параметри. Після цього розпочалася експлуатація агрегату. Вартість ремонту становила близько 4 млн. RUB.
Наш консультант заощадить ваш час!

Олександр
відділ продажу
+38 (063) 073-44-92