Новини
Підприємство Makyol не братиме участі у створенні ЦКАД

Раніше компанія Makyol мала брати участь в інвестуванні великого проекту. Йдеться про будівництво четвертої ділянки Центральної кільцевої автомобільної дороги. Вона створюється у південно-східній частині Москви. Турецька компанія мала стати частиною консорціуму «Південно-східна магістраль». Це повідомлялося ще у лютому, коли у Сочі проходив форум. Турецькому підприємству та РФПІ мало відійти по 33,33% компанії. Частка Автобану повинна була становити 33,34%. Але угода була підписана лише двома сторонами — РФПІ та Автобан.
Рішення турецької компанії пояснюється ситуацією із санкціями. Існує загроза, що санкції розширюватимуться. Це пов'язано з недавнім отруєнням Скрипалів, яке сталося у Великій Британії. Так це рішення пояснюється російською стороною. Представник Makyol дав інше пояснення. Компанії не вистачає часу для визначення умов проекту. Це з жорсткими термінами. Раніше повідомлялося, що угоду слід закрити, перш ніж закінчитися березень.
Загальний обсяг інвестицій у виробництво ділянки становить 85,4 млрд. карбованців. Частина їх, точніше 49,7 млрд. рублів, виділяє російську державу. Інвестори ж мають вкласти кошти у сумі 35,7 млрд. карбованців. ЦКАД мала бути готовою до Чемпіонату світу з футболу. Він має пройти цього року в Росії. Але зрештою все змістилося. Через усунення термінів, ЦКАД-4 буде готовий орієнтовно у 2020 році. Принаймні так планувалося у березні. Плани можуть порушити вихід ще одного інвестора. Але з іншого боку, у справу може вступити хтось новий. Нагадаємо, минулого року ще один інвестор вийшов із гри. Тоді брати участь у фінансуванні проекту відмовилася КК "Лідер".
Наш консультант заощадить ваш час!

Микола
відділ продажу
+38 (097) 369-66-30